DEN GODE FAMILIEBARNEHAGE

PLUTTEN FAMILIEBARNEHAGE

TRYGGHET FOR BARNET
TRYGGHET FOR DEG

Hos oss er vi veldig opptatt av at våre små skal få en myk start på livet utenfor det trygge hjemmet sitt. Vi gir barna den tryggheten de trenger for at de skal være glade og sprudlende, som jo barn skal være. Her bryr vi oss om hverandre både små og store. Vi er som en stor familie. Vi koser, synger, leser, utforsker, krangler, tøyser, danser og beveger oss...

Plutten og Filibombombom familiebarnehager har slått seg sammen og er nå Plutten familiebarnehage, drevet av Marianne og Bente. Vi holder til i Lier ved grensen til Røyken, og har plass til inntil 10 barn.

Vi holder til i Lahelldammen 8.
Her har vi det hjemmekoselig og fint.

Silje 05.09.2016 10:03

Vil på det varmeste anbefale denne barnehagen. Vi har en datter som går i bhg der. Bente og Marianne er to engasjerte damer, som genuint bryr seg om barna.

Sabuj Bhattacharya 26.08.2015 14:35

We love you guys!! both of you (Bente and Marianne) are such good people with so much positive energy. My daughter enjoys herself and feels safe with you.

Bente Andersson 20.01.2011 08:54

Beklager, men jeg ser at siden som heter "Kontakt oss" ligger innunder Gjestebok. Der er både e-post og telefonnr. Jeg skal endre dette med en gang

kjell biem 14.12.2010 22:43

Hei, hvor finner jeg mail adressen og telefon nummeret deres her? Mvh Kjell