PRISER

FORELDREBETALING

Fra august 2011 satte vi ned prisen på barnehageplass hos oss. Det er flere år siden det var snakk om å få foreldrebetalingen ned på et minimum her i landet. Barnehagene får økt støtte fra staten, men ingen setter ned prisen.
Vi har lenge ønsket å gjøre dette, men er redde for at vi skal oppfattes som en dårlig barnehage og virke desperate etter å få tak i barn. Derfor har vi ventet i det lengste.
Nå mener vi tiden er inne, og håper at det ikke blir feiltolket.
Det er på tide vi får billigere barnehageplasser!!!

Prisen er da på kr. 2250,- for full plass.
Kostpengene er satt opp til kr. 300,- og bleier inkl.
Vi tar nå kr. 50,- pr. mnd. i turpenger,
Til sammen vil dette utgjøre kr. 2600,-

Søskenmoderasjon og mulighet for delvis friplass.