FORELDRENES UTTALELSER

Her kan du lese om hva foreldrene mener om oss. Da blir det kanskje lettere for deg å velge om dette er rette plassen for ditt barn? For flere referanser, se i gjesteboka.
Skrevet av Lise Lotte og Fred Øyvind, 30. jun, 2015
Hei!
Plutselig var guttene ferdig i barnehagen, etter mange fine år. Vi har vært strålende fornøyd med barnehagen fra første dag og vil absolutt anbefale barnehagen til andre. Barna våre begynte her allerede ved 11 måneders alder, men vi opplevde en trygghet som foreldre fra første dag i denne barnehagen. Super omsorg og trygge rammer kombinert med spennende aktiviteter. Håper både vi, Oskar og Brage kan komme på besøk igjen om ikke lenge :) :) :) :)

Mvh
Lise Lotte og Fred Øyvind
Skrevet av Sven Tore, 8. feb, 2010
Mine to eldste gutter gikk i familiebarnehagen da de var små, og minstemann går der fortsatt. Bente og Marianne gir barna en trygg og stabil atmosfære, og det gir meg som far en visshet om at barnet mitt har det godt når jeg er på jobb. De har kosen som i et hjem, og har ellers førskolelærer og aktiviteter som i en vanlig barnehage. Du overlater ikke ditt barn til hvem som helst, men jeg kan anbefale disse to familiebarnehagene (som i realiteten er som en familiebarnehage) på det varmeste. Stå på videre jenter! Heldige er de som får plass her!
Skrevet av Marie Gjerde Haug, 10. des, 2009
Jeg har hatt mine to sønner, Gard og Trym, i barnehagene til Marianne og Bente. Jeg har vært superfornøyd og de kunne ikke fått en mykere og bedre start på "barnehagelivet". Jeg følte hele tiden at de ble sett, noe jeg tror kan være vanskeligere hvis barnehagen blir større. Skulle gjerne hatt den yngste der også, men det ble veldig upraktisk mht. kjørevei, dessverre!
Marianne og Bente er oppriktig interesserte i barna og jeg kan anbefale dem på det varmeste!!
Hjemmeside:
Skrevet av Morten Finborud, 10. des, 2009
Som pappa til Vivian og Hanna har jeg fått ett utrolig godt inntrykk av barnehagene til Marianne og Bente. Vivian har gått der siden august 2008, Hanna siden september 2009, og det har vel ikke vært en eneste dag med gråt&gnissel under avlevering. Alltid strålende barn som blir tatt godt imot under avlevering og som helst ikke vil hjem ved henting. Og er det et forsinket tog, eller noe annet som kommer iveien ved henting, så løses det problemfritt på beste måte for alle parter. Anbefales på det sterkeste!
Skrevet av Martine Grouff, 3. des, 2009
Jeg kunne ikke valgt et bedre sted for min lille Alva. Bente og Marianne er verdens beste og de får "første-gangs-mammaer" til å føle seg trygge. Alva stortrives og vil aldri hjem når jeg kommer for å hente. Både på godt og vondt...

Nyeste kommentarer

05.09 | 10:03

Vil på det varmeste anbefale denne barnehagen. Vi har en datter som går i bhg der. Bente og Marianne er to engasjerte damer, som genuint bryr seg om barna.

26.08 | 14:35

We love you guys!! both of you (Bente and Marianne) are such good people with so much positive energy. My daughter enjoys herself and feels safe with you.

20.01 | 08:54

Beklager, men jeg ser at siden som heter "Kontakt oss" ligger innunder Gjestebok. Der er både e-post og telefonnr. Jeg skal endre dette med en gang

14.12 | 22:43

Hei, hvor finner jeg mail adressen og telefon nummeret deres her? Mvh Kjell