PLUTTEN

Plutten

Barnehagen vår ligger i koselige Lahelldammen i Lier. Vi har lokaler i en enebolig og her har vi gang, lekerom, kjøkken/ aktivitetsrom, stue, samt bad og toalett. Ute har vi en veranda, der vi spiser og leker, om været tillater det.

Vi er også nærliggende til en liten skog, klatretrær, kommunal lekeplass og et friluftsområde. Disse naturområdene byr på rike muligheter til utforskning og opplevelser.

Personalet

Vi er to assistenter; Marianne og Bente, som eier og driver Plutten. Vi har begge tre egne barn.

Vi har en førskolelærer; Mona Waaler, som er hos oss en til to dager i uka.

Hun er til stede 1 time pr. barn pr. uke for pedagogisk veiledning og tilrettelegging, samt observasjon av barna. Familiebarnehagene kjøper tjenesten av kommunen. Førskolelærer deltar i Faglig arena som gjelder alle barnehagene i Lier Kommune, samt i nettverk med andre pedagoger.

Hennes e-post adresse er: mona.waaler@lier.kommune.no

Personalet deltar på førstehjelpskurs hvert annet år.

Vi har gjennomført et 5- timers grunnkurs i førstehjelp høsten-2016, og skal ha et nytt i 2019.

| Svar

Nyeste kommentarer

05.09 | 10:03

Vil på det varmeste anbefale denne barnehagen. Vi har en datter som går i bhg der. Bente og Marianne er to engasjerte damer, som genuint bryr seg om barna.

26.08 | 14:35

We love you guys!! both of you (Bente and Marianne) are such good people with so much positive energy. My daughter enjoys herself and feels safe with you.

20.01 | 08:54

Beklager, men jeg ser at siden som heter "Kontakt oss" ligger innunder Gjestebok. Der er både e-post og telefonnr. Jeg skal endre dette med en gang

14.12 | 22:43

Hei, hvor finner jeg mail adressen og telefon nummeret deres her? Mvh Kjell